Педагогічна майстерність не є справою талановитих людей, майстром може зробитися кожний, якщо йому допоможуть і якщо він сам буде працювати.
А. Макаренко
Мета діяльності Педагогічної майстерні полягає в упровадженні в практику роботи педагогічних ідей, методів та прийомів інноваційних компетентнісно зорієнтованих освітніх технологій; поширенні здобутків педагогічної та методичної науки; вивченні та впровадженні в практику передового педагогічного досвіду; розробці методичних рекомендацій педагогам для підвищення ефективності й результативності їхньої праці, удосконаленні професійної майстерності, зростанні творчого потенціалу.
Основні напрямки та цілі роботи Педагогічної майстерні
-методичне забезпечення інноваційної діяльності;
-сприяння діяльності закладу як особливого середовища, де мають бути створені всі умови для мотивації до змін, саморозвитку особистості вчителя, подальшого вдосконалення його фахової майстерності задля забезпечення результативності розвитку учня;
-поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня;
-впровадження Державних стандартів;
-усна, наочна та друкована пропаганда власних ідей членів ПМ та педагогів закладу, напрацювань через освітянські видання, сайти, блоги, друковану продукцію.
Немає коментарів:
Дописати коментар